قوانین مربوط به شهریه

 

1- در صورتی که زبان آموز بعد از ثبت نام به هر دلیلی قصد داشته باشد که از شرکت در دوره انصراف دهد، تا پیش از شروع دوره 10% از مبلغ شهریه کسر و مابقی به وی مسترد می­ شود. بعد از شروع کلاس مبلغی به زبان آموز مسترد نمی گردد.

2-اگر زبان آموزان  تا تاریخی که در برنامه ترم ها مشخص می شود  ثبت نام ترم بعد را انجام می دهند از  تخفیف شهریه برخوردار خواهند شد. بعد از این تاریخ و روز شروع کلاس تخفیفی برای شهریه اعمال  نمی شود.

توجه : ترم های اول تا ده روز قبل از شروع کلاس از تخفیف شهریه می توانند استفاده کنند.

3- زبان آموزان ممتازی که سه ترم مجموع نمره پایان ترم آنها بالای 90 است از 12 درصد تخفیف شهریه برخوردار می شوند.

 

آیین نامه آموزشی

 

1-  به زبان آموزان توصیه می شود برای جابه جایی روز و ساعت کلاس ­ها ، مرخصی بین ترم یا تکرار ترم، قبل از هر تصمیمی حتما با مدیریت آموزش مشاوره کنند.

2- نتیجه پایان ترم، شامل میانگین سه نمره کلاسی، کتبی و شفاهی است. کسب حداقل نمره 70 از 100 در امتحان کتبی برای قبولی الزامیست . نمره بین ۶۵ تا ۶۹ مشروط تلقی می­ شود و زبان آموز ملزم به اخذ نمره بالای ۷۵ درترم بعدی خواهد بود.

3-  به منظور احترام به کلاس، پیش ازشروع کلاس تلفن همراه خود را خاموش کنید و از رفت وآمد جهت پاسخگویی به تلفن خودداری کنید.

4- تعیین اساتید برای هر یک از کلاس­ ها و سطوح آموزشی و یا تغییر استاد در یک دوره آموزشی بسته به اهداف آموزشگاه یا اتفاقات غیرمترقبه در حیطه اختیارات مدیر آموزشگاه است. ما همواره پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما هستیم، اما شایان ذکراست که زبان آموزان تحت هیچ شرایطی امکان تعیین اساتید را ندارند.